Uw klant beter leren kennen

De uitdaging

Een beursorganisator op het gebied van autohobby en accessoires wil zijn bezoekers in kaart brengen. Bezoekers van de beurs kopen anoniem een toegangsbewijs en lopen anoniem over de beursvloer. Wie zijn nu eigenlijk mijn klanten en hoe kan ik ze het beste bereiken?

De oplossing

AC&C faciliteert een registratiesystematiek, waarbij beursbezoekers naam, adres, woonplaats en e-mailgegevens achterlaten op een multimediazuil. Deze gegevens worden geregistreerd en geanalyseerd.

Er wordt in kaart gebracht wat voor type klant de beurs bezoekt, waar deze vandaan komt, wat zijn/haar hobby’s zijn. Daarna wordt advies uitgebracht rondom (internet)communicatie met de doelgroep. AC&C ontwikkelt communicatietechnieken, zoals banners, pop-ups, e-mailings, e-mailonderzoek en inschrijfformulieren voor de website.



De beursorganisator kan directer communiceren met de bezoeker en heeft een gedetailleerd beeld van de bezoeker en zijn/haar herkomst.


Meer cases:

Meer rendement uit marketingbudget
►Bereiken, beroeren en binden
►Totaalconcept rond klantgedrag
►Relatie als uitgangspunt
►Wie is mijn klant en wat is zijn behoefte?
►Inzicht in markt en consument
►Strategische uitbouw en operationele uitvoering